Friday, June 1, 2012

 hai, hai awak~~~

yuhuuuu..sangat2 happy!.konfem. thesis dah siap and dah anta pon 31 mei 2012 khamis tu. officially, saya boleh tersenyum riang sekarang. tapi tak sure lagi dapat apa. takut pun ada juga. tak nak la pisang berbuah 2x kan. sedih la camtu.nanti bila pulak saya nak grade kan diri ini. inshaAllah everythings gonna okay.

lama kan tak ber-update belog ni, sumpah saya busy sangat-sangat. tidur pun kurang. tapi sekarang dah kembali normal. hihihi~~ eh, happy june all. happy mid in years of 2012.

sekarang hobby baru tengok tonton!. saya kan dulunya tak suka tengok cerita kat tv kan? tapi memandangkan sekarang ni tak ada kerja sangat, penganggur tegar!.hahaha~~ so, kite dah rajin tengok tonton!. best juga.macam-macam cerita. paling suka tengok cerita-cerita sempoi and easy to digest. tak nak la tengok cerita-cerita berat plus seram-seram ni. lagi satu, kite suka tengok cerita 'sebab suka'. best.. real story and admire sangat-sangat. 

okla awak-awak semua, nanti sambung lagi. nak pi carik makan dulu.hihi~~ daadaa awak-awak.. with love, =)  saya!. <3


No comments:

Post a Comment