Wednesday, March 13, 2013

:)

sayang hingga hujung nyawa

kita takkan pernah sedar
sebab hati kita keras
yakin dia sentiasa ada
sehingga lupa untuk berikan yang terbaik

dear ayah,
ini anak mu yang dulunya kecil
terang2 depan matamu dia semakin dewasa
kalau kadang2 ku menyakitkan
dan selalu menggelisahkan mu
maaf ku mohon
ampun ku pinta

dear ayah
aku terlalu sayang padamu
engkau adam pertama yang ku lihat
yang kasihi aku melebihi nyawamu
yang selalu inginkan terbaik untukku
sanggup korbankan segalanya untuk sempurnakanku
sungguh, sayang ini tiada berinci

dear ayah
aku belom melalui saat itu
tapi harini aku terbaca sesuatu
lalu ku sedari aku belom cukup menyakinkan dirimu
bahawa aku sudah bisa berdiri teguh lewat jauh disisimu
dan aku terlalu takut menanti hari itu
kerana aku takut memikirkan jika masih kesempatan itu tuhan izinkan
aku tertanya sendiri bagaimana aku melalui hari itu jika kamu tiada di sisi menemani
Ya Allah, Ya tuhanku.. izinkan aku dengan izin dan redhamu
aku ingin sempurna untuk sehari itu

dear ayah
bagaimana pun keadaan yang melanda
kamu tetap yang terbaik menjaga
mana bisa aku di sini dan begini hari ini jika bukan kernamu
dan aku tahu kamu menanti sesuatu yang indah dari anakmu ini
dan ku janji in shaa Allah,hari itu akan tiba tepat pada waktunya
amin~~
 

No comments:

Post a Comment