Friday, August 16, 2013

raya-raya kota~~

hmm..where should start?

assalammualaikum..

ada yang baca ke x ni? xpa, tetap nk tulis jugak.heee :)

hidup ini kita tak tahu kt mn hujungnya kn? kalau boleh semua nk sempurna. hari bahagia nk slalu raih.
tapi kita slalu lupa, x semua org boleh macam tu.

yaa, aku x boleh cmtu.. raya tahun ni aku x balik kg. x raih pun. ak buat part time.
kt mn?? nuu kt kepsi.hihi.. org laen sibuk dok smbut 1st day raya, aku sibuk kerja 1st day.ehee.. nyamannn

tapi aku masih tetap rasa syukur. rezeki itu nikmat.. indah dan menyelesakan ku..
bukan kerana tamak, kerana tuntutan hidup..

d sana aku jumpa kawan baru, petang abes je shift, kawan baru ajak minum ice jelly, tapi tutup. so aku yang ajak dia minum yoyo.. she's so nice!..still young but too mature. adore the way she speak out the issue!..


No comments:

Post a Comment