Monday, February 27, 2012

YES I'M CONFUSE

THANKS!! terima kasih banyak2 sebab dah sedarkan siapa diri saya yang sebenarnya dalam hati awak!!..betol la kata orang, seribu tahun pon bercinta belum tentu dia jodoh kita. (erkk??kita dh seribu thn ke bcinta??)..


awak bukan 1st love saya. awak pon bukan 1st sight dalam hidup saya. bukan nak kata saya dah banyak kli bercinta..xpena pon!! saya ni buta dalam mengenal apa erti cinta tu sebenarnya. apa itu CINTA pon saya xtau..tapi bila dah jatuh cinta baru lah tau rasa manis, sakit n segalanya..mungkin dalam bercinta ni hanya satu rasa sahaja yang saya suka, RINDU!!(dalam sakit ada manis)=)


jangan risau awak, saya xpena benci awak walau sedikit pon..cuma mungkin nk buang perasaan ini akan amik masa yang buka sedikit sebab sapa suh awak curi lagi hati saya pastu bia saya tertanya-tanya sendiri apa salah saya, apa kurang saya pada awak sampai awak buat saya begini!!saya belajar untuk menerima hakikat bahawa mungkin perpisahan ini yang terbaik untuk saya dan awak..


sebab kita dah berpisah saya dah putuskan tuk buat semua perkara ni:
1> x akan msg n call no.phone awak lg!!
2> x akan tgk fb awak lg!!
3> x akan amik tahu apa-apa pasal awak lg!!
4> kalau awak tiba-tiba satu masa tergerak untuk call or msg saya, saya akan try tuk x reply!!lgpon no.phone awak saya dh block dalam list hp saya!!
5> saya akan padam semua kenangan yang melibatkan antara saya dan awak!!


sekarang ni saya x nak fikir apa-apa lg perkara yang melibatkan tentang hati dan perasaan lagi. bukan frust atau dh mati hati, tapi nk fikir pasal benda lain lg.


wish awak akan jumpa someone that special untuk awak kecuali bukan saya orangnya!!

No comments:

Post a Comment