Friday, April 20, 2012

kehilangan yang perlu di hapus dalam ingatan

hai awak~~

hujung minggu ni genap 2minggu saya kat kota besar ni. separuh hajat ku tertunai. separuh tak kesampaian. 
hurmm~~ awak rasa saya sedih tak? rasa hampa tak? kenapa perlu ya?. entahlah saya sendiri rasa kosong.
sebab itu entri ini langsung tak di sentuh.

lalu saya fikir. memang perkara tu penting ke?. akan kurang kah kasih sayang kakak dan adik saya di rumah ni?. tak kan. jadi saya perlu positif. saya masih mampu rasa gembira sangat-sangat saat 2minggu ini. kalaupun
terpaksa keliling kota ini sendirian saat kakak saya tak dapat bersama untuk jadi teman, rasanya saya masih mampu berjalan sendirian. bukan kah kita akhirnya nanti akan sendirian juga kan!

ya, jujur saya sangat bahagia di sini. dekat dengan orang yang sangat besar pengaruhnya dengan saya. rasa ini yang saya sangat rindu. rasa ini yang buat air mata saya mengalir. dan rasa ini yang buat saya jadi terlalu sensitif 
orangnya. 

hendak pergi dari sini saja sudah jadi sebuah ketakutan untuk saya. jadi saat yang sangat menyedihkan untuk saya. bila akan bertemu tidak pasti lagi. kadang-kadang terfikir kenapa saya pilih tempat yang jaraknya sangat jauh. hihihi~~ sebab itu, kadang-kadang saya susah untuk buat keputusan hendak datang ke tempat ini.

di sini terlalu banyak kenangan. ada keluarga. dan ada memori dengan dia yang telah jauh dari saya.
tapi saya sudah nekad tidak ingin untuk terikat dengan kenangan itu lagi. sangat sakit dan melukakan. mampu merembeskan darah dari luka yang telah lama mati. serius, saat itu walau telah mati dalam cerita hidup tapi selalu segar dalam diari semalaman saya.

No comments:

Post a Comment