Thursday, April 26, 2012

tiba-tiba!

datangnya tiba-tiba. mengejut. sangat-sangat. saya tak pernah termimpi untuk kenal dia dengan rapat.
lewat ini, selalu terbaca petikan yang bunyinya sama macam ni, kita merancang tuhan juga merancang. tapi sebaik-baik perancang adalah Dia. amin. mungkin ini yang terbaik. walaupun bunyinya agak pelik. pandangannya agak serong. langkahnya agak kaku. saya hanya mampu terima dengan syukur.

kadang-kadang. terasa seperti hadirnya cuma untuk mempermainkan sahaja. sekadar menguji semata-mata.
 jika begitu, ternyata dia silap. saya terlalu naif untuk itu. terlalu lurus untuk bermain lagi. sudah banyak kali sakit. walaupun hanya sekali. tapi kesannya sampai sekarang masih terasa.

jadi rasanya agak keterlaluan kalau dia hanya main hati kan. nanti lagi ramai yang sakit. saya tak apa kot sebab memang tak mengharap lebih pun. setakat kawan tu lebih dari cukup dah. saya senyum untuk benda camni sekejap saja. tak pernah mimpi dah untuk selamanya tersenyum bahagia untuk sesuatu yang masih kabur dan penuh ragu-ragu.

lama dah tak ada orang yang try usha. is so super duper big funny while someone try to do it to me. why not! such likes a game. i told your already, don't play around if your never mean or even care about this kind of things. i even hated this most then others.why? because this is about soul which giving bad effect to body. if you are human, you'll get what i try to say. apa lah saya merepek ni.entah betol entah dak bi tunggang langgang saya ni. buat-buat faham sudah ye awak. hihihi~~ =)

lewat sangat da ni, mata saya pun x berapa nak jelas da. cermin mata pun tak dapat nak backup lagi da. ok, nanti saya tulis lagi tentang cerita-cerita semalam saya ya. undur diri dulu. sekian!

No comments:

Post a Comment