Tuesday, March 13, 2012

isi hati yang x indah.

malam ini air mata ini menitis lagi!. maaf saya x cukup kuat untuk berpura-pura rasa x pernah terluka oleh perbuatan awak selama ini.

maaf sangat-sangat kalau apa yang tertulis di sini hanya membuat awak rasa terbeban..maaf awak, saya x pernah sengaja melakukan semua ini. cuma hati saya betol-betol telah rasa kosong oleh kenangan lalu.

kalau lah awak baca segalanya yang tertulis di sini apa yang awak akan rasakan?? saya selalu terfikir persoalan tanpa jawapan ini!!

awak mampu tersenyum bahagia di sana. memang saya di sini juga tersenyum sama. tapi sama kah erti senyum kita berdua?? saya sakit kerna awak!

seminggu lepas saya buat part time untuk sibukkan diri! tapi saya x boleh bohong hati sendiri. mata ini x pernah lepas melihat kemesraan setiap pasangan yang keluar masuk kedai. jujur saya katakan saya x mengharapkan setiap kemesraan sebegitu cuma satu pengakuan paling ikhlas dari awak!

ya Allah ya Tuhanku, engkau kuatkan lah hambamu ini, engkau berilah aku petunjukmu.Amin.

saya x sangka awak setegar itu untuk terus berlalu bersama janji atas setiap perkataan yang awak ucapkan.. sempurna, cukup sempurna!! sehingga saya benar-benar yakin awak selayaknya mendapatkan hati keras yang x pernah berpenghuni ini. silap, ternyata saya silap! silap memberikan hati pada yang x pandai untuk menghargai setiap zarah darah yang mengalir di dalamnya. sure, saya hampa sangat2!

mungkin selepas ini, saya akan susah untuk jatuh cinta lagi! sebab ada bayang-bayang suram yang x lengkap mewarnai sejarah cinta pertama saya!! sabri, saya benci tapi rindu kt awak.

No comments:

Post a Comment