Wednesday, March 21, 2012

-pujaan hati-

kenapa saya terlalu kerap dengar lagu ni? sudah tiada istilah jemu ke dalam kamus hidup saya? tahun lepas saya baca sebuah novel, watak lelaki novel itu sangat meminati lagu ini. saya terpanggil untuk mendengar lagu ini disebabkan terlalu berfikir kenapa sseorang penulis wanita meletakkan lagu itu sebagai lagu yang sangat di minati oleh watak lelaki tulisannya?

justeru, saya buka youtube dan cari lagu nie. berhasil, saya temui dan terus tekan button play. saya sengaja memainkan video yang mempunyai lirik.senang faham fikirku. dan sungguh, saya terpaut dengar kali pertama dengan lagu ini. dari tarikh itu, sudah hampir setahun saya dengar lagu ini tanpa ada rasa jemu.

setia ke saya? atau sudah tak paham erti 'menerima' dan 'merelakan' kah saya?. buka mata angkat kepala dan pandang depan ila, buka hati pasang niat dan mulakan dengan yakin insyaAllah semuanya akan baik-baik saja.  

>>PAZILAH SAKIBUN, HIDUP INI UNTUK DIJALANI BUKAN UNTUK DIPERSIAKAN<<

-------------'<@

No comments:

Post a Comment